CLICK ME :3

my little words for u guys...

hallu hallu hallu, what up? welcome to my blog. it is real story about me. never been fake cause i hate fake. totally if a person try to be fake. urgh disgusting. this blog just not only story about me but story of my besties, okay. sorry cakap english. aku anak malaysia...


aku tau aku ta perfect and FYI nobody perfect pon kat dunia nie, so to the haters, kalau agak-agak benci or menjengkelkan membace post aku, u guys just grouse (teruk) sebab nak bace jugak. but tapi jangan lah nak bising-bising plak. grrr...


to those yang really nice people, hope korng still be nice till the world ends... follow la blog ini. and akan dihormati dan dikasihani. heeee

bird


Wednesday 12 September 2012

IAMNEETA september 2012

Hyep bloggers! Readersss!!! Hari ni aku baru abis paper for trial. Kali ni jwapan untuk soalan soalan yg diberi ade la brkaitan. Kali nie tak banyak soalan yang aku tinggal. Happy :-)... cikgu cikgu kali nie tak boleh tande kertas aku dgn goyng kaki je... dulu boleh la... stakat nie, aku da berjaya bunuh satu musuh aku, gune shotgun. Mr. MATH... tapi aku harap SPM nanti aku dapat bunuh Mr. MATH gune snipper, kan. Ya aku tau, ape yang aku karut nie tak ade kene mengene dgn tajuk... sabar la. Nak jugak cerite pasal diri sendiri kan :-)






Okay... sekarang da bulan september... untuk official update dari diorang, korang boleh check in dekt ofcourse IAMNEETA punye official website 'twitter' dengan 'facebook' or dekat SEVENTEEN ELEVEN ENTERTAIMENT  punye website... buat mase dekt, dari tweet, status and vlog dari IAMNEETA  mybe la, diorang tak seaktif dulu. Why? Sebab neeta dengan anas da ke sambung study. Neeta di kl, anas di melake. Patrik akan terus dengan kerja nya di kedah sana. Hehe



Belajar, belajar jugak, kerja, kerja jugak. Tapi 3 orng yang awesome ni still perform untuk peminat diorang... kepada orang orang di segamat, terutamanya pelajar2 UITM segamat, please take note. 16 SEPTEMBER 2012, hari ahad... diorang akan perform dekat sana... wish to be there... tapi tak dapat sebab jauh... tape tape... guys, one day aku akan kidnap korang. muahaha (gelak jahat)... uitm segamat, cousion ku di sana... to IAMNEETA, kalau korang nak bagi me and my friends yang lukis karton nie, boleh kirim kan dekat cousion ku... her name in Syamim...ahaha





last week, diorang pergi ke pahang sebab ade satu program untuk tv 1. 15hb september , sabtu ini... akan disiarkan dekat tv 1 , XPRESI KEMBARA  12.05 tgh hari kat tv1 sabtu ini... so sabtu ni aku akan duduk depan tv okay... untuk behind the scene korang pergi dekt sini 



TERIMA KASIH, tajuk 2nd single diorang. sangat best... korang boleh dengar original song ni dekat youtube... just search dekat youtube, akan keluar punye ... susah susah, tengok yang nie



mybe lagu nie akan keluar next month. dapt dari sumber yg boleh dipercayai. tak sabar nak dengar lagu die, lagi lagi, tak sabar nak tengok mv lagu... sangat cool...



followers and likes da bertambah. huh untunglah. wish diorang still ingat aku lagi. ahha...










TUHAN TOLONG AKU. first aku tengok ade 6 view je tapi sekarang... bangge gile... ahha











LIKE LIKE LIKE :) i like u.. clik komen box n leave da comment

No comments:

Post a Comment

CLICK ME :3