CLICK ME :3

my little words for u guys...

hallu hallu hallu, what up? welcome to my blog. it is real story about me. never been fake cause i hate fake. totally if a person try to be fake. urgh disgusting. this blog just not only story about me but story of my besties, okay. sorry cakap english. aku anak malaysia...


aku tau aku ta perfect and FYI nobody perfect pon kat dunia nie, so to the haters, kalau agak-agak benci or menjengkelkan membace post aku, u guys just grouse (teruk) sebab nak bace jugak. but tapi jangan lah nak bising-bising plak. grrr...


to those yang really nice people, hope korng still be nice till the world ends... follow la blog ini. and akan dihormati dan dikasihani. heeee

bird


Friday 22 June 2012

IAMNEETA part 3 (information)


okay, aku really obses dengan band nie. tak pernah pernah aku story about a band sebanyak lebih dari 3 kali... waaa... memang obses la kan. heh. dulu mase aku kene BIEBER FEVER pown tak macam nie. 

malam semalam, aku ade bukak google, try search for IamNeeta. hehe, saje nak tengok ade tak bloggers lain tulis pasal diorang nie. banyak giler article pasal diorang. ramai gak yang ade tulis pasal mereka, tapi tak macam aku. terlalu obses. 



kenape aku terdorong nak tulis part 3 nie sebenarnye nak cerite sikit pasal this group. but sebelum tu, aku nak mintak maaf pade readers sebab, mungkin ade diantare korang or readers lain yang nak cari info pasal band ni, tapi bile bukak entry aku, satu pown tarak. hehe sory ye sayang. kite bermula.
aku tau aku mungkin da terlambat tapi ape salahnye. sorry if content entry aku ade same dengan content entry korang *wink.








nama band: IamNeeta (I am Neeta)
ahli: Neeta Manisha, (vokalis) | Patrick Anohada (gitaris 1) | Anas Zakwan (gitaris 2)
single: Tuhan Tolong Aku (lirik oleh :Patrick Anohada)




IamNeeta tu bukan lah name yang diorang memang nak for band nie. tapi disebabkan confius memilih name untuk band nie, and sebenarnye name IamNeeta tu adalh name account youtube Neeta. then, diorang punye produser telah buatkan fan page dekat fb dengan name itu. so sampai sekarang la sangkut. for me, name tu unik sebab tak ade band lain yang name macam tu...


Neeta, from kedah.sorang gadis kacukan india, siam and cina. Patrick from Sabah and Anas from Kl. sory sebab tak menyatekan umur. bukan tak tahu, tapi nanti ade salah paham if entry ni dibace tahun depan... (macam ade je nak bace). mereka masih remaja


band nie diambil (orang ramai gune dilamar) oleh NAR. actually aku tak tau ape bende tu tapi yang aku itu produsi muzik kat malaysia ni, and Najwa Latiff antare orang bawah naungan NAR. IamNeeta rapat dengan wawa (Najwa Latiff)... aku pown tulis cerite nie macam membe dngan diorang je. hehe... before keluar dekat radio, band nie promote band diorang dengan follow Jelajah Sahabat by Najwa Latiff and friends.


for first single, nie lirik die:


Lirik: Tuhan Tolong Aku

1st verse:
Hancur segala kisah hidupku
Menjadi mimpi-mimpi yang tak indah
Walau... hati kecil ku menjerit
Tak mungkin 
Mimpi menjadi milik ku

c/o
Tuhan tolong aku
Carikan penyeri 
Untuk dalam hidup ku
Ku perlu dia 
Ingin jadi milik ku
Menjaga hatinya.. ow ow ow

Bukan mahu aku
Yang telah terjadi
Luar kuasa tangn ku
Bawa lah aku hingga satu persatu
Mencari hatinya

Verse 2:
Hilang... Segala ruang hidup ku
Menjadi warna-warna yang terpendam
Walau hati kecil ku menjerit
Tak mungkin mimpi menjadi milik ku

Bridge:
Andainya aku bisa terbang
Melebarkan sayap kesana
Dan terbang hingga kejauh 
Merentasi garis dunia.. owww...

Solo & repeat c/o
Tuhan tolong aku... (4x)


for more interesting







this is their Tuhan Tolong Aku official music video. 








korang, aku tau, senang je nak cari lagu nie dekat youtube. tekan je tittle mesti keluar punye. tapi WARNING! make sure, video yang korang tengok tu dari NAR records. yela, bukan satu je music video lagu nie dalam youtube tu, tapi aku saran kan korang tengok yang di upload oleh NAR. kenape?  actually ade other user's yang download then upload balik dalam acc mereka. because of that, viewers tak tahu yang mane satu patut dilihat so main tekan je. if macam tu, kite takan tau jumlah sebenar viewers untuk sesuatu video tu. ade sometime, video ory kurang viewers dari video re upload by others user.  so make sure taw video Tuhan Tolong Aku korang tengok under NAR records... 



make sure dalam kotak merah tu tulis NARrecords1


itu nasihat aku, eh actually bukan aku. ia dari Aidil Bahri, channel's SEVENTEEN ELEVEN TV. where channel IamNeeta buat vlog. IamNeeta also ade channel sendiri : IamNeeta and nakal666

kalau nak update pasal diorang di sini ye : IamNEETA and @iamneeta3

so ni je dari aku hari nie. maaf kalau tersalah info atau ejaan. aku menyusun sepuluh jari if ade ayat-ayat aku menyinggung perasaan sesiape. 





aku bukan nye rapat sangat dengan band nie. aku hanye peminat diorang je. hanye sedikir je yang aku tahu. 
       
#ade satu fakta yang aku tahu dari seventeen eleven tv, anas sebenarnye bukan seorang yang rabun. 
LIKE LIKE LIKE :) i like u.. clik komen box n leave da comment

No comments:

Post a Comment

CLICK ME :3